نوحه،زمزمه،شور..در شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک

نوحه،زمزمه،شور..در شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک

زمزمه

 

از زهر خصم کافرم ، می سوزه از پا تا سرم

داد از جدایی ، رضا کجایی

در ذکر یا رب یا ربم ، خَلّصنی یا رب بر لبم

ذکر صلاتم ، بده نجاتم

از کینه ی این دشمن یهودی ، مونده برام جراحت و کبودی

مَرهَم ِ دل ناله های یا زهرا

واغربتا واغربتا واویلا

******

در بین زنجیر جفا،دلخون ِ ظلم ِ اشقیا

مضطر شدم من ، پرپر شدم من

ماندم اسیر درد و غم ، دشمن کند بر من ستم

چه بی کرانه، با تازیانه

بی حرمتی گر شد به محضر من ، امّا نشد از تن جدا سر من

از غربت کرببلا واویلا

واغربتا واغربتا واویلا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام کاظم(ع)

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوردر شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک
[ 23 / 2 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]